Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede

Faculty of Agriculture and Life Sciences

  

Humanitarna akcija »Študenti za študente«: Razpis za dodelitev denarne pomoči študentom Univerze v Mariboru

Študentski svet Univerze v Mariboru v začetku oktobra tradicionalno organizira dogodek Gremo na prvi rok in vzporedno z njim humanitarno akcijo. Simbolna vstopnina, ki letos znaša 3 €, bo v celoti namenjena za humanitarno akcijo pod sloganom »Študenti za študente«. Udeleži se prvega roka in z nakupom vstopnice pomagaj ostalim študentom!

Enkratna denarna pomoč bo namenjena socialno šibkejšim študentom Univerze v Mariboru, ki kljub oteženemu socialnemu položaju uspešno opravljajo svoje študijske obveznosti.

Na razpis za dodelitev denarne pomoči se lahko prijavijo kandidati, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:

  • so državljani Republike Slovenije,
  • imajo status študenta na Univerzi v Mariboru v študijskem letu 2017/2018,
  • njihovi povprečni mesečni dohodki na družinskega člana v preteklem letu ne presegajo 64 % neto povprečne plače na družinskega člana v istem obdobju,
  • niso starejši od 26 let.

Kandidati morajo prijavi priložiti:

  • izpolnjen obrazec: »Prijava na razpis za dodelitev denarne pomoči študentom UM«,
  • fotokopijo osebnega dokumenta,
  • potrdilo o statusu študenta za študijsko leto 2017/2018,
  • odločbo o odmeri dohodnine za leto 2016 za oba starša oziroma listine, ki izkazujejo druge vrste dohodkov po posameznem staršu (odločba o odmeri preživnine z razvidno višino preživnine, ki jo je preživninski zavezanec dolžan plačati, odločba o odmeri pokojnine z razvidno višino pokojnine, ki jo prejemate, ...). V kolikor starši niso prejeli odločbe za odmero dohodnine, prijavi priložite druge dokumente, ki izkazujejo družinske prihodke (potrdilo FURS, da v preteklem letu ni bilo dohodkov oz. da v evidenci ni izdanih izračunov za odmero dohodnine, potrdilo FURS o dohodkih družinskih članov prijavljenih v skupnem gospodinjstvu, odločba o dodelitvi denarne socialne pomoči, ipd.),
  • potrdilo iz gospodinjske evidence (v kolikor je iz potrdila razvidno, da v skupnem gospodinjstvu bivajo tudi babice, dedki; bratje, sestre, ki so zaposleni ipd., je potrebno predložiti odločbo FURS tudi za te člane skupnega gospodinjstva),
  • potrdilo ZRSZ o brezposelnosti očeta ali matere,
  • izpis opravljenih študijskih obveznosti in povprečne ocene študija kandidata vključno s študijskim letom 2016/2017, razen za študente, ki so prvič vpisani v prvi letnik študija, slednji priložijo maturitetno spričevalo z razvidno splošno oceno mature.

Kandidati se lahko na razpis prijavijo od objave razpisa do 25. oktobra 2017.

Vse v navedenem roku prispele prijave bo obravnavala posebna komisija, ki jo bo imenoval Študentski svet Univerze v Mariboru. Izbira kandidatov, ki prejmejo denarno pomoč, določeno s tem razpisom, bo temeljila na višini dohodka na posameznega družinskega člana kandidata in na izkazu njegove študijske uspešnosti.

Rezultati razpisa zaradi narave le-tega ne bodo javno objavljeni. Kandidati bodo o rezultatih razpisa obveščeni pisno.

Več informacij o načinu prijave ter ostale podrobnosti so navedene v Razpisu za dodelitev denarne pomoči študentom Univerze v Mariboru.

Spoštovani,

Urniki so dostopni na povezavi URNIKI .

Za prijavo v urnike FKBV morate v okencu Ime fakultete vnesti uni-mb, nato pa samo potrdite na gumb prijava, čeprav sta okenca Uporabniško ime in Geslo prazna!
Po tem postopku, bi praviloma morali brez težav dostopiti do urnikov.
Po vstopu v urnike imate možnost, da na levi strani v koledarčku izbirate datum, za katerega želite ogled urnika ter nad koledarčkom izbirate vse ostale opcije, glede na to v kakšnem pogledu želite prikaz urnika.
Priporočamo vam, da redno spremljate urnike, saj se skozi vso leto dopolnjujejo z opombami (v modrem krogcu na uri se pojavi i), spremembami predavalnic in tudi v primeru nepredvidenih odsotnosti profesorjev se kakšna ura prestavi.

 

Hvala za razumevanje in lep pozdrav,
Referat FKBV

SKLEPI 21. redne seje KOMISIJE ZA ŠTUDIJSKE ZADEVE FKBV UM z dne 20.9.2017, ki so bili sprejeti NA PODLAGI ODDANIH PROŠENJ ZA ODOBRITEV VPISA V ŠTUDIJSKO LETO 2017/2018

VPISNO DOKUMENTACIJO LAHKO ODDATE NAJKASNEJE 28. 9. 2017 do 12. ure V REFERAT!!!
PO TEM DATUMU VPIS NI VEČ MOGOČ!

Vpisno dokumentacijo ODDAJTE OSEBNO v Referat za študentske zadeve FKBV UM v času uradnih ur!
(Uradne ure Referata FKBV so od ponedeljka do petka med 9. in 12. uro ter v torek med 13. in 15. uro)

DOKUMENTACIJO NE POŠILJAJTE SAJ V KOLIKOR BO PRISPELA PREPOZNO VPIS VEČ NE BO MOŽEN!!

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it. Learn more

I understand